Zamieszczone przez natash
[O1] Dźwignia/przełącznik kierunkowskazów z włącznikiem temp
Zwiń
X
-
[O1] Dźwignia/przełącznik kierunkowskazów z włącznikiem temp
Kompleksowe czyszcenie wnetrza, renowacja lakierow samochodowych, odtwarzanie barwy i struktury skor i plastikow we wnetrzu pojazdu
604 606 850Tagi: Brak
-
-
[O1] Dźwignia/przełącznik kierunkowskazów z włącznikiem temp
Witam
Właśnie dopadła moja octavię bolączka "pykających niewiadomodlaczego" świateł awaryjnych. Diagnoza - przełącznik kierunkowskazów. Zaraz do kompa i na forum - co robić. Niestety isol, sprężone powietrze nie pomogły. Na koniec wlałem wd40 i zaczęło się - najpierw dym oraz widoczne iskrzenie, "pykacz" awaryjnych oszalał no i ciągłe działanie lewego kierunkowskazu. Po jakichś 30 minutach "wysuszyłem" dźwignię, lewy kierunek już się nie włącza, ale "pykacz" szaleje. Zacząłem szukać coś o przełączniku zespolonym kierunków no i z przerażeniem nie mogę nigdzie znaleźć takiego jak ja mam. Oto on
Jak widać różni się od reszty, które można spotkać tym, ze nie ma sterowania tempomatem (jest na kierownicy) a tylko włącznik tempomatu. Numer jaki znalazłem to 3U0 953 513 BL. W necie bardzo rzadki. Pozostaje chyba tylko oryginał lub używka o niewiadomej przeszłości.
Poradźcie jaki teraz przełącznik kupić - zależy mi na sterowaniu tempomatem w kierownicy.
-
-
witam, ja zmieniałem z normalnej manetki na tempomat ( jednym z powodów byla taka sama awaria jaku Ciebie ). kupiłem dobry zamiennik http://allegro.pl/przelacznik-tempom...639886192.html ( np) tyle ze nie doczytałem i był bez wiązki wiec modziłem na własna reke. co do wymiany t nie jest trudne za pierwszym razem to najwiecej bawiłem sie z demontazem poduszki pow.
1) odpinasz akumulator
2) obudowa kierownicy ( plastiki)
3) poduszka ( dwie zapadki + rozpiecie kabla)
4) demontaz manetek ( sa obie razem kierunki+wycieraczki )
5) montaz nnowej
i skrecenie w kolejnosci odwrotnej
ps próbowałem naprawic stara ale to nie mam sensu
pozdr
adamadamadam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamadamja zmieniałem z normalnej manetki na tempomat
Co do demontażu:Zamieszczone przez adamadam3) poduszka ( dwie zapadki + rozpiecie kabla)
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
troszke mnie zaskoczyłeś, ze zdj wynikało ze to jest zwykła manetka z tempomatem ( troche dziwna konfiguracja kierownica wielofunkcyjna + manetka tempo.)
co do demontazy poduszki to ja mam standardowa kierownice i zdejmuje sie poduche jako jeden element "klakson" , dojscie jest od tyłu kierownicy dwa otwory w ktorych sa "grzybki " z klaksonu zablokowane spinkami. musisz podwazyc je cienkimplaskim srubokretem, za pierwszym razem jest troche zabawy
ps jak przemieszczasz sie po Polsce ( a bedziesz w okolicy bełchatowa lub katowic) to mam jedna manetke do kierunków ale bez tempomatu - oddam darmo do testów(została po zmianie na tempomat)
pozdr
co do klucza to musze sprawdzic na garazu u kupla ale to dopiero jutropo 20adamadam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gzymstroszke mnie zaskoczyłeś, ze zdj wynikało ze to jest zwykła manetka z tempomatemZamieszczone przez adamadamdziwna konfiguracja kierownica wielofunkcyjna + manetka tempoZamieszczone przez adamadama bedziesz w okolicy bełchatowa lub katowicZamieszczone przez adamadamco do klucza to musze sprawdzic na garazu u kupla ale to dopiero jutropo 20
No to problem rozwiązany - niestety musiałem kupić oryginalny przełącznik o numerze 3U0953513B01C - 240 zł, bo zamiennika nie ma i ekspresowo wymienili mi to chłopaki w skodexsie w Olsztynie - 100 zł. Teraz już jest cisza.
Komentarz
-
Komentarz